Tuesday 13 November 2012

hantaran perkahwinan

hai,,assalammualikum ..

Sebelum aku menceburi dunia perguruan dulu cehh!cikgu tadika je pon..aku sempat la bekerja di sebuah kedai pengantin,, hasil dari berkat usaha aku mencuri,mencedok atau menimba ilmu kat sana aku telah pon berjaya belajar menggubah hantaran,,cewaahhh,,kelas kau jah!
dibawah adalah satu contoh hantaran yang aku reka sendiri k..aku reka! ahahaha
  atas nasihat dan tunjuk ajar senior kat sana iaitu kak ina..


set kosmetik
maaf la ye gambar xbape nak clear sebab time nie pakai nokia c1 lg..wawawawa..




tuala mandi yang telah disumpah menjadi teko dan cawan..ahahaha

sejadah yang bertukar menjadi katil..

insyaAllah ilmu yang bermanfaat ini akan di gunakan sebaiknya,,
terima kasih kak ina! jasamu ku kenang...

terima kasih kerana sudi menjenguk +_O hehe


No comments:

Post a Comment