Tuesday 13 November 2012

ZOO MELAKA..& taman rama2..

Macam-macam ada.. ada binatang comel dan tak comel.. peace!
==>


Sebenarnya aku da lupa nama binatang ini.. siapakah?


Ini adalah tuuuttt.. jangan mencarut k. xmanis..

lau iya pon jangan la duk kat tengah jalan... tepi sikit!

ini anak rusa nani..buat sate pon sedap!hahaha

pak belang! LARI SELAMATKAN DIRI!!!!!

apesal ikan ni tengok aku? lapa nie..sian...


Ini pula buaya darat..ahaha..1 2 3 lukok jantan betina aku ketok..



Rama-rama bebas berterbangan.. bukan sekor nie je ade beribu-ribu lagi sebenarnye..


Tolong keluarkan aku!

Datang la ke zoo melaka..(sejak bila lak aku jadi ajen perlancongan nie)..ape-ape pon macam-macam ada kat sini..tambahan pula sekarang ni kan musim cuti sekolah dah bermula.. budak-budak adalah manusia yang paling suka bab-bab zoo nie macam aku mase kecik-kecik dulu.. seronok sangat pegi zoo sampai la terbawak-bawak sampai besar..
xsedar diri da dewasa~biase la tew~
 xsedar diri da

No comments:

Post a Comment